Loading data. Please wait

DIN EN ISO 9001

Quality management systems - Requirements (ISO 9001:2008); Trilingual version EN ISO 9001:2008

Số trang: 91
Ngày phát hành: 2008-12-00

Liên hệ
This International Standard specifies requirements for a quality management system where an organization a) needs to demonstrate its ability to consistently provide product that meets customer and applicable statutory and regulatory requirements, and b) aims to enhance customer satisfaction through the effective application of the system, including processes for continual improvement of the system and the assurance of conformity to customer and applicable statutory and regulatory requirements.
Số hiệu tiêu chuẩn
DIN EN ISO 9001
Tên tiêu chuẩn
Quality management systems - Requirements (ISO 9001:2008); Trilingual version EN ISO 9001:2008
Ngày phát hành
2008-12-00
Trạng thái
Có hiệu lực
Tiêu chuẩn tương đương
EN ISO 9001 (2008-11), IDT * ISO 9001 (2008-11), IDT * TS EN ISO 9001 (2009-03-19), IDT * TS EN ISO 9001/AC (2010-06-24), IDT
Tiêu chuẩn liên quan
DIN 55350-11 (2008-05)
Concepts for quality management - Part 11: Supplement to DIN EN ISO 9000:2005
Số hiệu tiêu chuẩn DIN 55350-11
Ngày phát hành 2008-05-00
Mục phân loại 01.040.03. Xã hội học. Dịch vụ. Tổ chức và quản lý công ty. Hành chính. Vận tải (Từ vựng)
03.120.01. Chất lượng nói chung
Trạng thái Có hiệu lực
* DIN 55350-12 (1989-03)
Concepts in the field of quality and statistics; concepts relating to characteristics
Số hiệu tiêu chuẩn DIN 55350-12
Ngày phát hành 1989-03-00
Mục phân loại 01.040.03. Xã hội học. Dịch vụ. Tổ chức và quản lý công ty. Hành chính. Vận tải (Từ vựng)
03.120.01. Chất lượng nói chung
Trạng thái Có hiệu lực
* DIN 55350-13 (1987-07)
Concepts in quality and statistics; concepts relating to the accuracy of methods of determination and of results of determination
Số hiệu tiêu chuẩn DIN 55350-13
Ngày phát hành 1987-07-00
Mục phân loại 01.040.03. Xã hội học. Dịch vụ. Tổ chức và quản lý công ty. Hành chính. Vận tải (Từ vựng)
03.120.01. Chất lượng nói chung
Trạng thái Có hiệu lực
* DIN 55350-14 (1985-12)
Quality assurance and statistical terminology; concepts relating to sampling
Số hiệu tiêu chuẩn DIN 55350-14
Ngày phát hành 1985-12-00
Mục phân loại 01.040.03. Xã hội học. Dịch vụ. Tổ chức và quản lý công ty. Hành chính. Vận tải (Từ vựng)
03.120.01. Chất lượng nói chung
Trạng thái Có hiệu lực
* DIN 55350-15 (1986-02)
Concepts of quality management and statistics; concepts of types (models)
Số hiệu tiêu chuẩn DIN 55350-15
Ngày phát hành 1986-02-00
Mục phân loại 01.040.03. Xã hội học. Dịch vụ. Tổ chức và quản lý công ty. Hành chính. Vận tải (Từ vựng)
03.120.01. Chất lượng nói chung
Trạng thái Có hiệu lực
* DIN 55350-17 (1988-08)
Concepts in quality and statistics; concepts relating to quality inspection and test
Số hiệu tiêu chuẩn DIN 55350-17
Ngày phát hành 1988-08-00
Mục phân loại 01.040.03. Xã hội học. Dịch vụ. Tổ chức và quản lý công ty. Hành chính. Vận tải (Từ vựng)
03.120.01. Chất lượng nói chung
Trạng thái Có hiệu lực
* DIN 55350-18 (1987-07)
Concepts in quality and statistics; concepts relating to certificates on results of quality inspections; quality inspection certificates
Số hiệu tiêu chuẩn DIN 55350-18
Ngày phát hành 1987-07-00
Mục phân loại 01.040.03. Xã hội học. Dịch vụ. Tổ chức và quản lý công ty. Hành chính. Vận tải (Từ vựng)
03.120.01. Chất lượng nói chung
Trạng thái Có hiệu lực
* DIN EN ISO 9000 (2005-12)
Quality management systems - Fundamentals and vocabulary (ISO 9000:2005); Trilingual version EN ISO 9000:2005
Số hiệu tiêu chuẩn DIN EN ISO 9000
Ngày phát hành 2005-12-00
Mục phân loại 01.040.03. Xã hội học. Dịch vụ. Tổ chức và quản lý công ty. Hành chính. Vận tải (Từ vựng)
03.120.10. Quản lý chất lượng và đảm bảo chất lượng
Trạng thái Có hiệu lực
* DIN EN ISO 10012 (2004-03)
Measurement management systems - Requirements for measurement processes and measuring equipment (ISO 10012:2003); Trilingual version EN ISO 10012:2003
Số hiệu tiêu chuẩn DIN EN ISO 10012
Ngày phát hành 2004-03-00
Mục phân loại 03.120.10. Quản lý chất lượng và đảm bảo chất lượng
17.020. Ðo lường và phép đo nói chung
Trạng thái Có hiệu lực
* DIN EN ISO 19011 (2002-12)
Guidelines for quality and/or environmental management systems auditing (ISO 19011:2002); German and English version EN ISO 19011:2002
Số hiệu tiêu chuẩn DIN EN ISO 19011
Ngày phát hành 2002-12-00
Mục phân loại 03.120.20. Chứng nhận sản phẩm và công ty. Ðánh giá sự phù hợp
13.020.10. Quản lý môi trường
Trạng thái Có hiệu lực
* DIN ISO 10001 (2008-07)
Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for codes of conduct for organizations (ISO 10001:2007); Text in German, English and French
Số hiệu tiêu chuẩn DIN ISO 10001
Ngày phát hành 2008-07-00
Mục phân loại 03.120.10. Quản lý chất lượng và đảm bảo chất lượng
Trạng thái Có hiệu lực
* DIN ISO 10002 (2005-04)
Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for complaints handling in organizations (ISO 10002:2004)
Số hiệu tiêu chuẩn DIN ISO 10002
Ngày phát hành 2005-04-00
Mục phân loại 03.120.10. Quản lý chất lượng và đảm bảo chất lượng
Trạng thái Có hiệu lực
* DIN ISO 10003 (2008-07)
Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for dispute resolution external to organizations (ISO 10003:2007); Text in German, English and French
Số hiệu tiêu chuẩn DIN ISO 10003
Ngày phát hành 2008-07-00
Mục phân loại 03.120.10. Quản lý chất lượng và đảm bảo chất lượng
Trạng thái Có hiệu lực
* DIN ISO 10007 (2004-12)
Quality management systems - Guidelines for configuration management (ISO 10007:2003)
Số hiệu tiêu chuẩn DIN ISO 10007
Ngày phát hành 2004-12-00
Mục phân loại 03.120.10. Quản lý chất lượng và đảm bảo chất lượng
Trạng thái Có hiệu lực
* DIN ISO 21747 (2007-03)
Statistical methods - Process performance and capability statistics for measured quality characteristics (ISO 21747:2006; Text German, English)
Số hiệu tiêu chuẩn DIN ISO 21747
Ngày phát hành 2007-03-00
Mục phân loại 03.120.30. Áp dụng các phương pháp thống kê
Trạng thái Có hiệu lực
* ISO 9000 (2005-09)
Quality management systems - Fundamentals and vocabulary
Số hiệu tiêu chuẩn ISO 9000
Ngày phát hành 2005-09-00
Mục phân loại 01.040.03. Xã hội học. Dịch vụ. Tổ chức và quản lý công ty. Hành chính. Vận tải (Từ vựng)
03.120.10. Quản lý chất lượng và đảm bảo chất lượng
Trạng thái Có hiệu lực
* DIN EN ISO 9004 (2008-08) * DIN ISO 10005 (2008-05)
Thay thế cho
DIN EN ISO 9001 (2000-12)
Quality management systems - Requirements (ISO 9001:2000); Trilingual version EN ISO 9001:2000
Số hiệu tiêu chuẩn DIN EN ISO 9001
Ngày phát hành 2000-12-00
Mục phân loại 03.120.10. Quản lý chất lượng và đảm bảo chất lượng
Trạng thái Có hiệu lực
* DIN EN ISO 9001 (2007-10)
Thay thế bằng
Lịch sử ban hành
DIN EN ISO 9002 (1994-08)
Quality systems - Model for quality assurance in production, installation and servicing (ISO 9002:1994); trilingual version EN ISO 9002:1994
Số hiệu tiêu chuẩn DIN EN ISO 9002
Ngày phát hành 1994-08-00
Mục phân loại 03.120.10. Quản lý chất lượng và đảm bảo chất lượng
Trạng thái Có hiệu lực
* DIN EN ISO 9001 (1994-08)
Quality systems - Model for quality assurance in design/development, production, installation and servicing (ISO 9001:1994); trilingual version EN ISO 9001:1994
Số hiệu tiêu chuẩn DIN EN ISO 9001
Ngày phát hành 1994-08-00
Mục phân loại 03.120.10. Quản lý chất lượng và đảm bảo chất lượng
Trạng thái Có hiệu lực
* DIN EN ISO 9001 (2008-12)
Quality management systems - Requirements (ISO 9001:2008); Trilingual version EN ISO 9001:2008
Số hiệu tiêu chuẩn DIN EN ISO 9001
Ngày phát hành 2008-12-00
Mục phân loại 03.120.10. Quản lý chất lượng và đảm bảo chất lượng
Trạng thái Có hiệu lực
* DIN EN ISO 9001 (2000-12)
Quality management systems - Requirements (ISO 9001:2000); Trilingual version EN ISO 9001:2000
Số hiệu tiêu chuẩn DIN EN ISO 9001
Ngày phát hành 2000-12-00
Mục phân loại 03.120.10. Quản lý chất lượng và đảm bảo chất lượng
Trạng thái Có hiệu lực
* DIN EN ISO 9003 (1994-08)
Quality systems - Model for quality assurance in final inspection and test (ISO 9003:1994); trilingual version EN ISO 9003:1994
Số hiệu tiêu chuẩn DIN EN ISO 9003
Ngày phát hành 1994-08-00
Mục phân loại 03.120.10. Quản lý chất lượng và đảm bảo chất lượng
Trạng thái Có hiệu lực
* DIN ISO 9001 (1990-05)
Quality systems; model for quality assurance in design/development, production, installation and servicing (identical with ISO 9001:1987); EN 29001:1987
Số hiệu tiêu chuẩn DIN ISO 9001
Ngày phát hành 1990-05-00
Mục phân loại 03.120.10. Quản lý chất lượng và đảm bảo chất lượng
Trạng thái Có hiệu lực
* DIN ISO 9001 (1987-05)
Quality systems; model for quality assurance in design/development, production, installation and servicing; identical with ISO 9001, edition 1987
Số hiệu tiêu chuẩn DIN ISO 9001
Ngày phát hành 1987-05-00
Mục phân loại 03.120.10. Quản lý chất lượng và đảm bảo chất lượng
Trạng thái Có hiệu lực
* DIN ISO 9002 (1990-05)
Quality systems; model for quality assurance in production and installation (identical with ISO 9002:1987); EN 29002:1987
Số hiệu tiêu chuẩn DIN ISO 9002
Ngày phát hành 1990-05-00
Mục phân loại 03.120.10. Quản lý chất lượng và đảm bảo chất lượng
Trạng thái Có hiệu lực
* DIN ISO 9002 (1987-05)
Quality systems; model for quality assurance in production and installation; identical with ISO 9002, edition 1987
Số hiệu tiêu chuẩn DIN ISO 9002
Ngày phát hành 1987-05-00
Mục phân loại 03.120.10. Quản lý chất lượng và đảm bảo chất lượng
Trạng thái Có hiệu lực
* DIN ISO 9003 (1990-05)
Quality systems; model for quality assurance in final inspection and test (identical with ISO 9003:1987) EN 29003:1987
Số hiệu tiêu chuẩn DIN ISO 9003
Ngày phát hành 1990-05-00
Mục phân loại 03.120.10. Quản lý chất lượng và đảm bảo chất lượng
Trạng thái Có hiệu lực
* DIN ISO 9003 (1987-05)
Quality systems; model for quality assurance in final inspection and test; identical with ISO 9003, edition 1987
Số hiệu tiêu chuẩn DIN ISO 9003
Ngày phát hành 1987-05-00
Mục phân loại 03.120.10. Quản lý chất lượng và đảm bảo chất lượng
Trạng thái Có hiệu lực
* DIN EN ISO 9001 (2008-12) * DIN EN ISO 9001 (2007-10) * DIN EN ISO 9001 (2000-12) * DIN EN ISO 9001 (2000-01) * DIN EN ISO 9001 (1999-05) * DIN EN ISO 9001 (1998-09) * DIN ISO 9003 (1993-06) * DIN ISO 9002 (1993-06) * DIN ISO 9001 (1993-06) * DIN ISO 9003 (1985-07) * DIN ISO 9002 (1985-07) * DIN ISO 9001 (1985-07)
Từ khóa
After-sales services * Analysis * Applications * Auditing * Communication * Conduits * Customer satisfaction * Customers * Data * Design * Developments * Environment (working) * Erecting (construction operation) * Further education * Guide books * Handbooks * Improvement * Industrial economics * Industries * Information * Inspection * Installation * Maintenance * Management * Management planning * Manuals * Manufacturing * Marking * Measurement * Models * Operation planning * Operational research * Personnel * Preventive actions * Process control * Process specification * Procurements * Production * Products * Provision * Quality * Quality assessment * Quality assurance * Quality assurance systems * Quality auditing * Quality control * Quality improvement * Quality management * Repair * Resources * Responsibility * Specification (approval) * Steering gear * Suitability * Surveillance (approval) * Systems * Trade * Training * Validation * Verification * Pipelines * Cords * Supplying * Implementation * Patterns * Use * Electric cables
Số trang
91