Loading data. Please wait

SN EN ISO 9001/AC

Quality management systems - Requirements (ISO 9001:2008/Cor 1:2009); Corrigendum AC

Số trang: 9
Ngày phát hành: 2010-01-00

Liên hệ
Số hiệu tiêu chuẩn
SN EN ISO 9001/AC
Tên tiêu chuẩn
Quality management systems - Requirements (ISO 9001:2008/Cor 1:2009); Corrigendum AC
Ngày phát hành
2010-01-00
Trạng thái
Hết hiệu lực
Tiêu chuẩn tương đương
EN ISO 9001/AC (2009-07), IDT * ISO 9001 Technical Corrigendum 1 (2009-07), IDT
Tiêu chuẩn liên quan
Thay thế cho
Thay thế bằng
SN EN ISO 9001 (2015-09)
Quality management systems - Requirements (ISO 9001:2015)
Số hiệu tiêu chuẩn SN EN ISO 9001
Ngày phát hành 2015-09-00
Mục phân loại 03.120.10. Quản lý chất lượng và đảm bảo chất lượng
Trạng thái Có hiệu lực
Lịch sử ban hành
SN EN ISO 9001 (2015-09)
Quality management systems - Requirements (ISO 9001:2015)
Số hiệu tiêu chuẩn SN EN ISO 9001
Ngày phát hành 2015-09-00
Mục phân loại 03.120.10. Quản lý chất lượng và đảm bảo chất lượng
Trạng thái Có hiệu lực
* SN EN ISO 9001/AC (2010-01)
Quality management systems - Requirements (ISO 9001:2008/Cor 1:2009); Corrigendum AC
Số hiệu tiêu chuẩn SN EN ISO 9001/AC
Ngày phát hành 2010-01-00
Mục phân loại 03.120.10. Quản lý chất lượng và đảm bảo chất lượng
Trạng thái Có hiệu lực
Từ khóa
After-sales services * Analysis * Applications * Auditing * Communication * Conduits * Customer satisfaction * Customers * Data * Design * Developments * Environment (working) * Erecting (construction operation) * Further education * Guide books * Handbooks * Improvement * Industrial economics * Industries * Information * Inspection * Installation * Maintenance * Management * Management planning * Manuals * Manufacturing * Marking * Measurement * Measuring techniques * Models * Operation planning * Operational research * Personnel * Preventive actions * Process control * Process specification * Procurements * Production * Products * Provision * Quality * Quality assessment * Quality assurance * Quality assurance systems * Quality auditing * Quality control * Quality improvement * Quality management * Repair * Resources * Responsibility * Satisfaction * Specification (approval) * Steering gear * Suitability * Surveillance (approval) * Systems * Trade * Training * Validation * Verification * Pipelines * Cords * Supplying * Implementation * Patterns * Use * Electric cables
Số trang
9